luni, 10 august 2009

Singur in mijlocul multimii

Neutrinii sunt particule infinit de mici care calatoresc prin univers cu viteza luminii si nu interactionaza aproape deloc cu materia. Astfel ei trec practic prin orice fara sa isi schiombe traictoria sau sa incetineasca. Asa sunt uneori vorbele celor din jur. Le aud undeva in fundal dar....trec fara sa interactioneze absolut deloc cu mintea mea. Nu te speria...nu am descris simtomele vreunei boli psihice. E pur si simplu, sictirul care atinge de multe ori cota de alarma si chiar de refuz. Pur si simplu nu-mi mai pasa. In mod constient imi dau seama ca asta face ca anumite persoane din jurul meu sa sufere dar...iarasi...asta e viata. E greu sa multumesti pe toata lumea, mai ales cand tu nu esti multumit.
Uite...a ca acum cand tu citesti si te gandesti ...'ce p*** mea abereaza si agariciu asta?' Rabdare....inseamna ca inca nu ai ajuns in starea in care ma aflu eu si deci...esti unul dintre cei norocosi. Rabdare....mai devreme sau mai tarziu o sa fi in locul meu, iar eu....iar eu.....intr-o alta stare poate mai buna sau poate mai rea.
Intre timp...fa ce trebuie sa faci...si lasa vorbele celor din jur sa fie ca neutrinii din univers.

Niciun comentariu: