joi, 28 ianuarie 2010

Sictir total de misogin

Ia..taci putin. Asa....ce bine! Nu se mai aude zumzetul ala le cacat cu pauza periodica in care te asiguri ca te ascult. Nu te ascult. Am altele pe cap. Ma gandesc la la ce o sa fie, la cum o sa fie. Si mai ales in capul meu se repeta obsesiv intrebarea 'oare...?'. Oare putea sau poate sa fie altfel? Oare puteam sau pot sa fac ceva mai bine? Oare oare oare....
Stii ceva? Mie nici nu-mi placi asa mult. Te ascult doar pt ca nu am reusit inca sa am un control asa bun al auzului incat sa-l concentrez doar pe ce se aude la televizor. Asta e...nu sunt perfect cum par.
Ma bucur ca macar reusesti sa citesti in ochii mei ca mi se rupe de ce spui in clipa asta si ai prezenta de spirit sa taci pentru ca sti ca orice cuvant in plus, sau fatala intrebare 'ce e?' poate sa dezlantuie potopul. Te apreciez pentru asta.
..........stirile sportive.............
Acum e ok. Am vazut la stirile SPORTIVE cum ca lui Ando sau lui Daminuta nu-i place sa manance omleta dimineata. N-am inteles legatura cu sportul dar...cica sunt stiri sportive.
Acum te ascult, chiar ma intereeaza ce spui. Te aprob la fiecare 7 cuvinte pe care le spui. Nu. Nu te aprob din 3 in 3 cuvinte pt ca ar da de banuit. Totul e studiat :) .
Nu ma intelege gresit, nu ma intreba ce am pt ca nu am nimic, sau poate am dar oricum nu-ti voi spune niciodata. Sunt sictirit si nu am chef de tine. Doar ca nu am curajul sa ti-o spun. Sunt de cacat. Sau poate doar stiu ca asta nu ar fi elegant din partea mea si adevarul te-ar jignii. Deci vezi? Tot ce fac fac pt tine. Deci asta inseamna ca te iubesc. Nu?

Acum gata, liniste iar, ca ne spune Busu cum crede el ca o sa fie vremea. Vorbim mai tarziu, si poate o sa facem si sex.

Te pup

3 comentarii:

coro spunea...

e frumos sa iubesti!..da' parca mai bine e cand f**i!

Anonim spunea...

dragostea.... uof....un lucru pe care-l face femeia cand o f*** unu!

Flor/Kenny/Aia - Una spunea...

Acesta este un pamflet...fara tinta precisa!
Incerc sa inteleg ca nu tot ceea ce spui are o logica... :P
Cat despre comentariile de mai sus... voi 2 va credeti? :)) Sunteti mai cool cand nu va dati cool ;)