duminică, 6 februarie 2011

Prin lume cu ochelarii

Ideea mi-a venit cand ma grabeam sa iau o prietena de jos, pentru ca mi se stricase interfonul si nu vroiam sa o las la astepte, sau poate nu vroiam sa ma las pe mine sa astept. In graba, incerc sa-mi trag tricoul pe mine si-mi dau seama ca nu merge asa...nu merge cand ai ochelarii la ochi. De atunci poate am constientizat ca sunt lucruri pe care nu le poti face cu ochelarii la ochi, sau nu le poti face fara sa-i stirci si fara sa fie incomod.
Nu poti sa-ti imbraci tricoul, nu poti sa te speli pe fata, nu poti sa dormi pe burta, nu poti sa faci o baie in piscina, nu poti sa....fiecare ochelarist poate sa completeze aici cu multe alte lucruri.
Poate cel mai important lucru pe care nu pot sa-l fac e sa pup pe obraz o tipa care poarta ochelari. :) Ciudat, dar asa e....doi ochelaristi nu se pot pupa pe obraz dar se pot saruta fara sa se atinga ochelarii :)) Si ciudat eu ca ma gandesc la asta.

Niciun comentariu: