duminică, 1 februarie 2009

O lume nebuna...

Vad la televizor un reportaj despre 'Second life'. Un joc pe internet, defapt un spatiu virtual in care poti sa-ti traiesti a doua viata. Poti sa fi cine vrei, sa faci ce vrei, fara inhibitii...dar...trebuie...normal, sa platesti. Totul costa ca si in viata reala. Platesti pentru chirie, pentru haine, pentru tot, dar...poti sa si castigi. Intrebarea care mi-a venit in minte e...bine bine dar asta faci si in viata normala. De ce simti nevoia sa ai o a doua viata stand in fata calculatorului? De ce nu iesi in lume, afara? 'Pentru ca in 'Second life' se socializeaza mai usor' ne spune un utilizator :) . Trag imediat concluia ca e un spatiu pentru ratati, pentru frustrati, inadaptati. Apoi imi dau brusc seama ca toti suntem ratati, toti suntem inadaptati, toti avem frustrarile noastre, indiferent cat de bine pare ca ne merge. Si atunci? O tipa care se ocupa de mentenanta platformei ne spune cu nonsalanta ca asta e viitorul. Poftim? B*****-** P*** in M*** si multe altele. O alta stire ne spune ca in viitorul apropiat datorita technologiei am putea sa traim mult mai mult sau chiar sa fim nemuritori. Ha !?! La ce ne ajuta? Sa avem mai mult timp sa stam pe 'Second life' ? Daca asta e viitorul atunci de ce sa nu mai beau sa nu mai fumez? De ce sa traiesc o viata asa zis sanatoasa? Sa fac sex virtual pe o platforma de internet, cu o persoana virtuala? Penibil. Am brusc un atac de furie ce nu ma caracterizeaza. Pentru mine nu-mi fac probleme. Am depasit demult stadiu in care ma poate influenta un lucru de genul asta. Imi place prea mult viata reala cu lucrurile bune si rele pe care le are. Cu dezamagirile si problemele ei. Cu prieteni palpabili, cu care bei o bere, fumezi ceva si pleci intrun club real, de fite sau nu, cu preturi de bun simt sau mult, mult prea exagerate, dar unde te intalnesti cu femei reale cu care faci sex...da, sex, nu labareala in fata calculatorului uitandu-te cum un avatar suge pula altui avatar. Oameni buni,....sunteti normali? Nu. Ce viitor au copii nostri daca noi suntem deja legume? Nu judec acum ce e normalitatea pentru ca nimeni nu e normal. Defapt nici nu exista asa ceva. Cuvatul normal nu exprima nimic. Fiecare e unic, normal in felul lui, ciudat in felul lui. dar hai sa traim in lume reala....va rog...s-a ajuns prea departe.
Daca esti unul dintre cei ce stau prea mult in lumea virtuala, inchide calculatorul, toarna ceva in pahar (o bere, un vin, o tarie) deschide larg fereastra, si uita-te la lume in care traim, cu bune cu rele. Iesi afara si plimba-te.
Viata e frumoasa tocmai pentru ca nu e perfecta, tocmai pentru ca nu e asa cum vrem noi !!!

Hai ca am plecat sa beau o bere. Te pup ciao pa :)

2 comentarii:

douăştrei spunea...

adevarat prietene.... :)
iti citeam acum "frustrarile" si, culmea, pe ecranul celalat e moaca ta cu o bere infipta in bot, si cu ochii indreptati in sila in obiectivul meu "mare" ;)

hai k mi-a placut despre tine. dau o bere!

Anonim spunea...

hai samo tata ca orice minune tine 3 zile, te saturi tu the blogerit pana la urma; nu mai bine iti ocupi timpul cu vreo doua blonde?